2015-01-27

BIDERKETA TAULA

Badakit, hurrengo sarrera geometriakoa izan behar zela, haur hezkuntzan nola landu geometria hain zuzen ere baina......
Hurrengoa bene-benetan geometriakoa izango da!!!

Oraingo sarrera BIDERKETA TAULA-ren ingurukoa da. Bergarako Aranzadi ikastolan, guraso eta irakasleekin, denok bat eginez, tailer praktiko batzuk jarri ditugu martxan. Oso ideia polita iruditu zitzaidan denok elkarrekin lan egitea eta oso politto doiela esan beharra daukat.







Biharko saioa prestatzen nenbilela, biderketa taula, nik nola erakusten diedan azaltzea pentsatu dut.
Esan beharra daukat ez dela nik asmatutako teknika bat, Daniel GabarrĂ³-k asmatutako da. Daniel-k ortografia lantzeko teknika bisual batzuk dauzka eta horren bitartez heldu nintzen taularen liburuxkara.
Teknika bisual hauetan eta bista eta entzumenarekin arazoak dituztenen inguruan nire lagun NAIA ZABALA-k hitz egiten dit. Bera optometrista da eta ikas arazoetan espezializatuta dago.http://www.keinuoptometriazentroa.com

Biderketa taulen liburua ikustea nahi baduzue interneten hurrengo loturan ikusi ahal dezakezue baina probazkoa denez "boira editorial" jartzen du horri guztietan.http://www.boiraeditorial.com/libros/dominar-las-tablas-de-multiplicar.html hor "descargar muestra gratuita" eta listo!

Liburuan agertzen diren pausoak prezi honetan azaltzen ditut. Espero dot lagungarria izatea.https://prezi.com/-ac5t_i7hkua/edit/#13

Kalkulu mentalarentzat ezin bestekoa da buruz jakitea taulak eta baita eragiketa desberdinak egiteko baina ez dugu ahaztu behar inoiz, biderketak zertarako erabiltzen diren eta zergatik erabiltzen den algoritmo konkretu hori irakasteaz. Nire ustez hori ikasteko manipulatiboak erabili behar dira (erregletak, harriak, sistema hamartarra ulertu behar da algoritmoa ulertzeko....)





iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina